tirsdag 5. februar 2008

Anthony Robbin's morgenspørsmål

Anthony Robbins har en liste over spørsmål man bør stille seg selv om morningen kalt Morning Power Questions. Det er syv spørsmål man skal stille seg selv for å få en god start på dagen.

  1. Hva er jeg glad for i livet mitt akkurat nå? Hva er det med dette som gjør meg lykkelig? Hvordan får det til å føle meg?
  2. Hva er jeg oppspilt på i livet mitt akkurat nå? Hva er det med det som gjør meg oppspilt? Hva får dette meg til å føle?
  3. Hva er jeg stolt over i livet mitt akkurat nå? Hva er det med det som gjør meg stolt? Hva får dette meg til å føle?
  4. Hva er jeg takknemmelig for i livet akkurat nå? Hva er det med dette som gjør meg takknemmelig? Hva får dette meg til å føle?
  5. Hva nyter jeg mest med livet mitt akkurat nå? Hva er det med dette som får meg til å nyte det? Hva får dette meg til å føle?
  6. Hva er jeg bestemt på i livet mitt akkurat nå? Hva med dette er det som gjør meg bestemt? Hva får dette meg til å føle?
  7. Hvem er jeg glad i? Hvem er glad i meg? Hva er det med dette som gjør meg kjærlig? Hvordan får dette meg til å føle meg?
8080.no er norges beste oversikt over kredittkort - lister bla. opp kredittkort med reiseforsikring og kredittkort med  bensinbonus.

Ingen kommentarer: