mandag 29. oktober 2007

Dag 1 - jeg snoozte :-(

Vel, dag 1 startet dårlig med at jeg både drakk kaffe og snoozte vekkerklokken 45 minutter over 6.

Vel, man må ta det gradvis. Fordelen med supersøvn eksperimentet er at jeg har god tid og trenger ikke implementere dette på en dag.

Så, i morgen står jeg kanskje opp 15 minutter tidligere enn i dag? Og uten å snooze? (eller kanskje bare en gang).

Jeg kan f.eks. motivere meg selv å si at jeg skal bruke de 15 minuttene til å lese noen blogger om søkemotor-optimalisering (som jeg interesserer meg for).

Da satser vi på at kvalitets-søvn prosjektet går fremover videre ;-)

2 kommentarer:

Kris sa...

God morgen. Jeg klarte min første dag med glans. Det er en helt genial idè å programmere seg selv til bedre søvnrutiner. Takk for inspirasjonen.

mr b sa...

Flott at jeg var til inspirasjon :-) .. har tenkt å ta opp igjen mitt eksperiment om ikke så lenge.

Ønsker deg all suksess :)