tirsdag 18. desember 2007

Spiritual Cinema Circle

Se hva jeg kom over!! :-) Spiritual Cinema Circle ser meget lovende ut.

Det er en filmklubb hvor man får tilsendt DVD'er i posten (man kan beholde disse til odel og eie, i motsetning til andre filmklubber som f.eks. brafilm).

Det som er så fint er at den er rimelig ($21 i måneden, da får man 4 filmer - noe som er bare litt over en hundrelapp akkurat nå).

Folkene på Spiritual Cinema Circle sier filmene er nøye utvalgt og mange har gått sin seiersgang over verden på diverse filmfestivaler - men vil aldri bli vist på vanlige kinoer fordi de ikke er rettet mot et bredt nok publikum.

Tema som de ofte tar opp er sinnets kraft, moral, metafysikk, eksistensielle spørsmål - og andre emner som grenser mot det spirituelle.

Så, jeg syntes iallefall det ser lovende ut og har tenkt å begynne å abonnere. Kommer tilbake med mer informasjon etter hvert :-)

Anbefaler folk å lese litt rundt på hjemmesiden deres her.

Takk til sugu for bruk av bildet.

1 kommentar:

Metamagi sa...

Enig med du, jeg også var medlem i spiritual cinema-filmklubben, og jeg fikk mye bra. Mange filmer, lange som korte, som man ikke finner ellers, med mer dybde i seg. Tror jammen jeg skal melde meg inn igjen :))